proef_amstlvn_01_-_300px_d0f
Logo_proef_amstlvn_-_300px_14e
PROEF AMSTLVN, het culinaire festival dat alle zintuigen prikkelt, is in goede handen bij Amstelland Consultancy.
Amstelland Consultancy verzorgt de sponsorpromotie en de commerciële belangstelling op en rondom het culinair event PROEF Amstlvn. We zijn er trots op een dergelijke belangrijk locaal publieksevenement waar 16 regionale restaurateurs aan meewerken te kunnen adviseren en te ondersteunen met raad en daad.
Lees meer…klik hier

banner-1-1328x442
Promotieteams in de Horeca
Amstelland Consultancy brengt regelmatig met een promotieteam een bezoekje bij de culinaristen van de regio. Het team promoot dit keer Oma Bob, de lekkerste kroketten en ballen van Nederland. Kroketten zijn er in allerlei soorten, maar ze zijn nooit zo lekker als die van Oma Bob. Overtuigen doen we door te laten proeven, zoals bij Brasserie Paardenburg in Ouderkerk aan de Amstel.

banner-4-1328x442
Clubfeesten
Hoe ze moeten feesten, dat hoef je ze bij de voetbalvereniging Sporting Martinus in Amstelveen niet te vertellen. Menig groots clubfeest bij Sporting Martinus is ondersteund met de hulp van Michel Becker. Het gaat dan met name om het verzorgen van de juiste entertainment, de artiesten en de techniek. Een vak apart.

banner-1-1328x442
Eetcafé Bommel-franchiseformule
Amstelland Consultancy is de initiatiefnemer van het landelijk horecaconcept “Eetcafé Bommel”. We zoeken altijd enthousiaste horecaondernemers die deze succesvolle formule willen doorzetten in hun eigen afzetgebied. “Eetcafé Bommel” is een volwaardig uitgewerkt en in de praktijk bewezen eetcafé-concept, die zorgeloos geheel op maat uitgerold kan worden naar de lokale behoefte en wensen van het publiek. Vind het wiel niet uit, profiteer als horecaondernemer en heer van stand van de horecaformule “Eetcafé Bommel”, als U begrijpt wat ik bedoel.

banner-1-1328x442
Jazz in het Dorp
Een groots publiekevent als Jazz in het Dorp in Amstelveen heeft veel medewerkers en toeleveranciers. Amstelland Consultancy is betrokken bij de opstelling en technische inrichting van de talrijke poppodia door Jomo productions. Een volwaardige ingericht podium neerzetten is 1 ding, dit doen met inzicht in publiekstromen, in belangen van de locale Horeca en met een oog voor de programmering en algehele organisatie is de meerwaarde van Amstelland Consultancy.

banner-1-1328x442
Noord-Holland van Boven
Noord-Holland van Boven moet de prachtige toeristische en horecalocaties in Noord-Holland “boven het Noordzeekanaal” nog meer onder de aandacht brengen bij het brede publiek. Michel Becker behartigt bij deze promotie de belangen van Horeca Nederland Noord-Holland en is 1 van de initiatiefnemers van deze integrale regio-campagne. Namens Horeca Nederland ondertekende Michel in oktober 2015 de officiële lancering.
Meer info over deze campagne: feestelijke start campagne Holland van Boven